Over

Wat doet deze website?

Als u een kerkdienst volgt via een live audio- of videoverbinding is het geven van collectegeld lastig. Deze website wil het geven van uw bijdrage zo makkelijk mogelijk maken.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de iDeal-kosten?

U geeft uw bijdrage via iDeal. U kunt zo makkelijk collectegeld geven, maar aan iDeal zijn wel kosten verbonden. U heeft de optie om de kosten voor uw rekening te nemen of deze in mindering te brengen op het totaalbedrag.

Waarom is mijn e-mailadres nodig?

Na de betaling krijgt u een overzicht van uw bijdrage per e-mail toegestuurd. Handig voor uw eigen administratie. Uw e-mailadres is niet zichtbaar voor de kerk.

Kan ik mijn kerk ook aansluiten?

Deze website wordt momenteel getest bij de Hervormde Gemeente in Brandwijk. Later kunnen meer kerken aangesloten worden. Heeft u intresse? Neem dan contact op.